5 last minute karácsonyi ajándék a cégeknek

Tetszik nekünk vagy sem, ismét itt az év vége, s a legtöbben csak pár nappal az ünnepek előtt kapunk észbe, hogy az éves költségkeret megmaradt részét még el kellene költenünk. Ilyenkor nem árt, ha valóban hasznos termékeket választunk, olyanokat, amelyekre esetleg már január elején szükségünk lehet az irodában, vagy azon kívül. A Leitz összegyűjtött 5 irodai terméket, amit érdemes még idén beszereznünk, hogy a munkahelyen is gördülékenyen induljon az új esztendő.

Mobiltöltő: hogy tele legyünk energiával

Ma már egyre többen dolgoznak irodán kívül, az utazások során történő energiafeltöltés viszont sokak számára állandó problémát jelent. Ha szeretnénk megkímélni magunkat attól a bosszúságtól, ami útközben vagy akár egy üzleti tárgyalás során érhet, amikor lemerül a tablet vagy a mobiltelefon, akkor jó választás lehet egy nagyteljesítményű hordozható töltő vagy powerbank. Ezek többsége képes egy telefont vagy tabletet – akár együtt – többször is újratölteni, de már léteznek olyan bankkártya méretű eszközök, amelyek akár a zsebedben vagy a pénztárcádban is elférnek.

Íróasztali lámpa: óvjuk a szemünket munka közben

A téli hónapokban gyakran előfordul, hogy ránk esteledik a munkahelyen, ilyenkor még inkább kiemelt szerepe van az irodai asztal jó megvilágításának. Számos kutatás bizonyítja, hogy a megfelelő fényviszonyok nagyon fontos szerepet játszanak az emberi egészség és a jó közérzet megőrzésében, és ha szeretnénk megóvni a látásunkat, akkor a több éves, elhasznált irodai lámpát modernebb készülékre cserélni.

Ma már kaphatók olyan LED-es asztali lámpák is, amelyek fényerejét és/vagy színhőmérsékletét akár az okostelefonnal is szabályozhatjuk.

Üzleti táska: előnyös megjelenés és kényelem

További hasznos cikkek

Üzleti tárgyalásainkra gyakran érkezünk laptoppal vagy tablettel. A tartós használattól viszont egy év alatt leamortizálódhat a laptop táskánk, ami egy idő után – valljuk be – nem mutat túl jól egy megbeszélésen. Ha nem steretnénk emiatt kényelmetlenül érezni magunkat, még időben szerezzünk be egy újat.

laszthatunk a korábbihoz hasonlót, ami körülbelül ugyanennyi ideig bírja, de sokszor érdemesebb kipróbálni valami minőségit! Sokan olyan elegáns, mégis strapabíró, több rekeszes táska mellett döntenek, amelyben a számítógép mellett elfér egy jegyzetfüzet, pár toll és a mobiltelefon is.

Igényes jegyzetfüzet: ne A4-es lapokra körmöljünk

A digitalizáció és az elektronikus kütyük terjedése ellenére a számítógép előtt ülve, irodai munka közben vagy a belső meetingek, megbeszélések során még mindig gyakran jegyzetelünk papírra. Egy üzleti találkozón viszont nem től elegáns és főleg nem praktikus A4-es lapokat gyűjtögetni magunk előtt az asztalon. Ráadásul pár nap múlva már elég nehéz követni, hogy az irodában melyik papírkupac, melyik megbeszélés memóját tartalmazza. Ezért inkább szerezzünk be egy elegáns jegyzetfüzetet, amelyben jól elkülönítve, mégis egy helyen vezethetjük a projektjeink emlékeztetőit.

Iratrendezők, archiválási termékek: ne temessen be a munka

A tényleges papírmentes munkahely egyelőre még csak vízió. A felhalmozott papírmennyiséget pedig folyamatosan rendszerezni és tárolni szükséges, ellenkező esetben hamar eláraszthatják az irodát. Különösen fontos ez decemberben, amikor az évet le kell zárni: a hivatalos iratokat, számlákat és egyéb archiválandó dokumentumokat rendszerezni kell.

Mivel év elején a legtöbb irodaszer-forgalmazó leltároz, jó, ha még idén gondoskodunk a gyorslefűzők, iratvédő- és egyéb mappák, tűzőgépek, illetve kapcsok beszerzéséről.

Ne maradjon le erről sem!

Mint a legtöbb weboldal, mi is használunk sütiket az oldalon. Elfogadom Adatkezelési tájékoztató