Így készíthető professzionális hírlevél, gyorsan és egyszerűen

Vannak akik temetik, vannak akik dicsőítik, de egyvalami biztos: megfelelő minőségben a hírelvél és az edm az egyik leghatékonyabb marketing eszköz napjainkban.
A megfelelő minőség persze jól megírt és érdekes tartalmat is jelent, de nem utolsó szempont az sem, hogy miként fest amit kiküldünk az ügyfeleknek. S ha már a külsőnél tartunk: manapság bizony főhet a fejünk, hogy mindenféle eszközre és kijelzőre optimalizáljunk egy reklám- vagy hírlevelet.
Megírni ugyan nem fogja helyettünk a maileket (persze arra is van megoldás), de ha a megjelenésük tervezéséről, összerakásukról van szó, akkor az egyik leghatékonyabb eszközünk lehet az alábbi maces program.

 

Professzionális hírlevél készítése

Ha igazán látványos, de egyben a különféle eszközökre is megfelelően optimalizált e-mailt szeretnénk kiküldeni, nincs könnyű dolgunk. Dacára annak, hogy szinte minden népszerű e-mail rendszer (MailChimp, MailMaster stb.) rendelkezik saját szerkesztő felülettel, azok vagy eszméletlen fapadosak, vagy előre definiált modulokkal dolgoznak és nagyon kötöttek.
A Mail Designer Pro 2.5 megoldja ezt a problémát. Segítségével gyorsan és egyszerűen készíthetjük el leveleink alapját, ráadásul a készülő anyagot hozzáigazíthatjuk a különféle platformokhoz is: szerkesztés közben folyamatosan látjuk, miként néz ki a levél mobilon, tableten, vagy okosórán, s ha kell, adott részeket azonnal módosíthatunk is, hogy tökéletesítsünk a megjelenésen. Ha úgy tűnik optimálisnak, akár teljesen eltérő is lehet a levél asztali és mobil változatának megjelenése, de a moduláris felépítésnek hála általában elég, ha kicsit optimalizáljuk az amúgy alapértelmezésben reszponzív dizájnt.

 

Leveleinket színesíthetjük – beágyazott – videókkal, animációkkal is, s ha épp nem lenne kéznél grafika- és fotó gyűjtemény, azt is integráltak a programba.
A Mail Designer Pro eszköztára nagyon bőségesnek mondható, gyakorlatilag olyan szabadságot kapunk a levél összeállításakor, mintha az InDesign-ban tördelnénk egy magazint. Teljesen testreszabható minden.
Ha azonban valaki épp a nulláról tervezés viszontagságos és időrabló feladatától szabadulna, annak is jó választás lehet a program, hiszen temérdek sablonnal érkezik, melyeknek csak a tartalmát kell lecserélni és már mehet is a levél. Illetve egy pillanat…

 

A Mail Designer Pro nem hírlevélküldő program. Ennek megfelelően a megtervezett anyagot ugyan elküldhetjük ellenőrzésre kollégáknak, vagy akár magunknak is, de magából a programból nem szórhatjuk ki az adatbázisunkra a hírlevelet vagy edm-et. Ugyanígy címeink menedzselésére sincs lehetőség.
Van azonban más opció: exportálhatjuk a kész anyagot HTML formátumba és így már tetszőleges hírlevélküldő szolgáltatásban felhasználhatjuk azt sablonnak. Sőt, a MailChimpet használók annyi előnnyel indulnak, hogy a program közvetlenül képes kommunikálni ezzel a szolgáltatással, így a levél egyetlen kattintással feltölthető fiókunkba és máris indíthatjuk a kampányt.

 

 

A Mail Designer Pro 2.5-ös változata már kihasználja az OS X El Capitan osztott képernyős lehetőségét és a legújabb MacBookok Force Touch funkcióját is, vagyis még kényelmesebben dolgozhatunk, mint a korábbi verziókban.

 

Olcsóbb kivitelben is

A Pro változat 50 dolláros áron vásárolható meg, s elsősorban cégeknek praktikus. Aki azonban személyes leveleit szeretné kicsit “pofásabbra” szabni, annak érdemes elgondolkodnia a Mail Designer 2 megvásárlásán, amely 30 dollárba kerül, s elsősorban az Apple Mail alkalmazásához készíthetünk vele sablonokat, vagyis szépen dizájnolt leveleket küldhetünk ismerőseinknek, üzleti partnereinknek, közvetlenül az OS X saját levelezőprogramjából. Ebből a változatból viszont hiányzik a mobilra optimalizálás lehetősége is.

Ne maradjon le erről sem!

Mint a legtöbb weboldal, mi is használunk sütiket az oldalon. Elfogadom Adatkezelési tájékoztató