Most kiderülhet: Ön meg tudná védeni friss online termékét?

Az elmúlt napok Telekom – BKK jegyvásárlási rendszer problémái rengeteg kérdést vetnek fel, a biztonsági kérdések hatékony megoldásától, egészen az etikus hackerek megítéléséig. Van min rágódni a cégeknek, ebben biztosak lehetünk.

Mi most – a Trend Micro jóvoltából – egy kis játékra invitáljuk olvasóinkat: tegyék próbára magukat, miként döntenének egy új online termék, alkalmazás, szolgáltatás, bevezetésekor, ha sürgetné Önöket a határidő. Milyen döntéseket hoznának? Mennyit költenének? Mi a fontosabb, a jó marketing vagy a felhasználói adatok biztonsága? Egyáltalán, megéri betartani a beharangozott megjelenési határidőt, ha több sebből vérzik az adatbiztonság? Vagy inkább csússzon minden és szánjunk időt a tökéletesítésre?

A döntés, ezúttal, az Önök kezében lesz. Egy nagyon jópofa, s legalább ennyire tanulságos játékban (Célzott támadások: A játék), amelyet erre a linkre kattintva érhetnek el. A játékban a The Fugle nevű nemzetközi cég főinformatikusaként kell döntéseket hoznunk, az informatikus kollégák, marketingesek, a PR osztály, s persze a főnökség nyomása alatt. A lényeg, hogy a hamarosan piacra dobandó biometrikus személyazonosításos mobilfizetési alkalmazást időben és az adatok biztonságát szavatolva dobhassa piacra a cég. Kérdés: sikerülhet ez, ha a kiberbűnözők már a megjelenés napján is ugrásra készek?

A játékban megjelenő videó magyar nyelvű feliratait bármikor be tudják kapcsolni a Feliratok linkre kattintva (bal alsó sarok a játék felületén), vagy úgy is aktiválhatók, hogy a játék indítása előtt, az oldalt átváltjuk magyarra a jobb felső sarokban található kis zászlós gombra kattintva. Sok sikert!

Ne maradjon le erről sem!

Mint a legtöbb weboldal, mi is használunk sütiket az oldalon. Elfogadom Adatkezelési tájékoztató